Меню & пошук

Burger King показав запліснявілий гамбургер у рекламній кампанії

Burger King показав запліснявілий гамбургер у рекламній кампанії

Так компанія підкреслює свій намір позбутися штучних консервантів.


Мережа ресторанів швидкого харчування Burger King запустила нову рекламну кампанію із запліснявілим гамбургером вопером — повідомляє видання CNN. Так компанія підкреслює свій намір позбутися штучних консервантів.

Рекламна кампанія включає в себе ролик, що показує повністю натуральний вопер, який повільно гниє протягом 34 днів. На задньому плані звучить хіт вокалістки Дайни Вашингтон 1959 року «What a Difference A Day Makes».

Слоган рекламної кампанії — «Краса без штучних консервантів». 

Запліснявілий вопер може здатися огидним, але Restaurant Brands International (QSR), якій належить Burger King, робить ставку на те, що клієнти прагнуть до більш здорових, екологічно чистих інгредієнтів. За даними аналізу YouGov, проведеного Whole Foods у вересні, більше половини міленіалів і 57% батьків міленіалів сказали, що зараз купують більше органічних продуктів, ніж п’ять років тому.

«Ми вважаємо, що справжня їжа смачніша, — заявив директор з маркетингу Restaurant Brands International Global Фернандо Мачадо. — Ось чому ми докладаємо всіх зусиль, щоб позбутися консервантів, барвників й ароматизаторів з їжі, яку ми подаємо в усіх країнах світу».

Раніше в ресторанах швидкого харчування мережі Burger King 14 лютого можна було обміняти фото, листи, одяг і м’які іграшки колишніх дівчат і хлопців на фірмові бургери вопери. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: