Бренд бритви для гоління випустив рекламу на захист жіночих вусів
Бренд бритви для гоління випустив рекламу на захист жіночих вусів
Billie продовжує боротися зі стигматизацією волосся на жіночому тілі
[ads-pc-2]
Бодіпозитивний бренд засобів для гоління Billie випустив рекламу на захист жіночих вусів з нагоди Movember.
Щороку в усьому світі проходить акція Movember. Під час неї чоловіки не голяться в листопаді, щоб привернути увагу до проблем раку простати, раку яєчок і психологічних проблем, а заощаджені на голінні гроші жертвують у фонд боротьби з цими хворобами.
Billie закликали приєднатися до збору коштів в рамках акції й припинити стигматизувати волосся на обличчі в жінок.
«У жінок також є вуса. Нас навчили їх ховати: прибирати воском, відбілювати, голити, але це не робить їх менш реальними. Непомітні й світлі або темні та густі, вони є. Отже, у цей Movember ми відрощуємо наше (раніше) секретне волосся над верхньою губою. Перерахуємо 100% внесків, отриманих нашою командою Movember, до 50 000 доларів», – ідеться в описі кампанії.