Меню & пошук

VR-гра в Ейнштейна допомогла учасникам експерименту порозумнішати в реальності

VR-гра в Ейнштейна допомогла учасникам експерименту порозумнішати в реальності

Чи не найлегший спосіб підвищити рівень конгнітивних здібностей


[ads-pc-2]

Психологи Барселонського університету провели експерименти із грою у віртуальній реальності, в якому запропонували 30 учасникам спершу заповинити анкети: вирішити прості задачі на логіку, а також відповісти на питання як вони ставляться до людей похилого віку. Результати опублікували в журналі Frontiers in Psychology.

Пізніше команду розділи на дві групи по 15 людей. Перша група протягом тижня грала в VR-ігри, але в образі Альберта Ейнштейна похилого віку. Інша група − в образі звичайного чоловіка приблизно того ж віку, що і вони самі.

Фото Frontiers in Psychology

Через тиждень учасникам знову запропонували заповнити анкети, але цього разу група, що грала в образі Ейнштейна, покращила свої результати у вирішенні логічних завдань, а також стала краще ставитися до людей похилого віку. Показники учасників з другої групи практично не змінилися.

За словами науковців, експеримент доводить, що якщо людина асоціює себе із генієм, то підсвідомо починає користуватися прихованими інтелектуальними ресурсами. Крім того, за їхнімі словами, ставлення учасників до людей похилого віку змінилося також після асоцації себе із такою людиною.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: