Меню & пошук

Аеропорт Денвера створив рекламу з конспіраційними теоріями

Аеропорт Денвера створив рекламу з конспіраційними теоріями

«Лігво для котів-зомбі»


[ads-pc-2]

У міжнародному аеропорту Денвера з’явилася реклама, що обігрує найпопулярніші конспіраційні теорії щодо аеропорту, які поширюються в інтернеті.  Про це пише Denver Post.

Оголошення в головному терміналі присвячені ремонту в аеропорту, що триватиме до наступного літа.

«Що ми створюємо? а) Більше простору для цікавих арт-проектів, б) зручніший аеропорт, в) лігво для котів-зомбі»

«Ми створюємо найкращий аеропорт у світі чи готуємося до кінця світу?»

«Ремонт чи прикриття?»

«Ми визнаємо, що конспіраційні теорії – частина нашого бренду. Це веселий спосіб залучити наших пасажирів», – каже представниця аеропорту Емілі Вільямс. 

З часу побудови аеропорту навколо нього з’явилося багато конспіраційних теорій. Серед них теорія про те, що аеропорт контролюють масони, або те, що твори мистецтва в аеропорті свідчать про зловісний вплив масонів, ілюмінатів або нацистів. Прибічники ще одної популярної теорії змови вважають, що під аеропортом знаходиться бункер для політичної еліти та мільярдерів або місце проживання прибульців.

Фото: Denver International Airport

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: