65% покоління Z вважають, що витрачати на подорожі важливіше, ніж на освіту
65% покоління Z вважають, що витрачати на подорожі важливіше, ніж на освіту
Booking.com дослідили, як подорожують ті, кому зараз до 24 років
[ads-pc-2]
65% представників покоління Z (люди віком від 16 до 24 років) вважають подорожі та дослідження світу найважливішими в контексті витрачання грошей, показало дослідження Booking.com. Про це пише Lonely Planet.
60% вважають найважливішою витратою освіту, 60% переконані, що найважливіше − відкладати на перший внесок на власне житло, а 51% − заощаджувати на пенсію.
За даними дослідження, третина представників покоління Z (33%) надають перевагу подорожам на самоті, а ще 34% планують соло-мандрівку в найближчі 10 років.
54% опитаних кажуть, що їхній вибір місця для подорожі залежить від того, який вплив на довкілля матиме їхня мандрівка, а 56% за можливості зупиняться в екологічно чистому помешканні.
37% представників покоління Z хочуть займатися волонтерством під час подорожей.