40% компаній брешуть про екологічність своїх товарів — дослідження
40% компаній брешуть про екологічність своїх товарів — дослідження
У дослідженні були перевірені близько 500 сайтів.
[ads-pc-2]
Аналітики Міжнародної мережі з питань захисту прав споживачів (ICPEN) виявили, що 40% компаній брешуть про екологічність своїх товарів, пише Bloomberg в огляді доповіді.
Через підвищення інтересу споживачів до продуктів, які не забруднюють навколишнє середовище, щорічна перевірка сайтів ICPEN вперше була присвячена довкіллю. Її мета — допомогти захистити споживачів від переплати за товари, які заявляють, що вони екологічно чисті, але насправді такими не є.
У дослідженні були перевірені близько 500 сайтів. Часто компанії використовували нечіткі «екологічні» твердження. Наприклад, компанія, яка виготовляє замінник молока, стверджувала, що продукцію було отримано з екологічно чистих джерел без будь-яких додаткових пояснень.
Компанії також створювали власне екомаркування, яке не було пов’язане з акредитованою організацією. Інші приховували ключову інформацію про продукцію, щоб виглядати більш екологічними. Наприклад, на упаковці дитячих серветок було вказано «0% пластику» без пояснення, стосується це продукту або упаковки.
«Занадто багато вебсайтів, здається, нав’язують споживачам неправдиві твердження, а це означає, що компанії, які пропонують продукти зі справжніми екологічними перевагами, не отримують клієнтів, яких вони заслуговують», — заявила виконавча директорка Управління конкуренції і ринків Великобританії Андреа Косчеллі.