Меню & пошук

Японський бренд створив одяг з вугілля

Японський бренд створив одяг з вугілля

У колекції – футболки, шорти, сорочки та штани


[ads-pc-2]

Токійський бренд Senscommon у співпраці з текстильною компанією Uchino Japan створив одяг з використанням активованого вугілля. Колекція розрахована для активних споживачів, які багато рухаються в мегаполісі або подорожують. Головний акцент – висока якість та приємні тактильні відчуття, пише Dezeen.

Одяг виготовляється за допомогою технології активного вугільного волокна. Деревне вугілля дуба Ubame подрібнюється в порошок і замішується у вільні бавовняні та віскозні волокна. З них відшивають колекцію. Тканину фарбують лише натуральними барвниками для деяких образів, залишаючи природні властивості та колір.

Для колекції команда бренду Senscommon обрала двостороннє вугільне волокно, яке має природний темно-сірий колір і текстуру, подібну до «матеріалу толстовки».

«Це ніби друга шкіра», – стверджують у Senscommon.

Завдяки самоочисним властивостям вугілля одяг здатен усувати неприємний запах, вологу, бактерії та хімікати.

«Волога, хімічні речовини і запах поглинаються та усуваються через численні дрібні пори, розташовані в деревному вугіллі. Одяг з цієї тканини – ідеальний гардероб для довгих чи коротких щоденних подорожей містом або за кордон», – додають дизайнери бренду.

Наразі з вугілля доступні футболки, шорти, сорочки, штани, кардиган.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: