Японський бренд створив одяг з вугілля
Японський бренд створив одяг з вугілля
У колекції – футболки, шорти, сорочки та штани
[ads-pc-2]
Токійський бренд Senscommon у співпраці з текстильною компанією Uchino Japan створив одяг з використанням активованого вугілля. Колекція розрахована для активних споживачів, які багато рухаються в мегаполісі або подорожують. Головний акцент – висока якість та приємні тактильні відчуття, пише Dezeen.
Одяг виготовляється за допомогою технології активного вугільного волокна. Деревне вугілля дуба Ubame подрібнюється в порошок і замішується у вільні бавовняні та віскозні волокна. З них відшивають колекцію. Тканину фарбують лише натуральними барвниками для деяких образів, залишаючи природні властивості та колір.
Для колекції команда бренду Senscommon обрала двостороннє вугільне волокно, яке має природний темно-сірий колір і текстуру, подібну до «матеріалу толстовки».
«Це ніби друга шкіра», – стверджують у Senscommon.
Завдяки самоочисним властивостям вугілля одяг здатен усувати неприємний запах, вологу, бактерії та хімікати.
«Волога, хімічні речовини і запах поглинаються та усуваються через численні дрібні пори, розташовані в деревному вугіллі. Одяг з цієї тканини – ідеальний гардероб для довгих чи коротких щоденних подорожей містом або за кордон», – додають дизайнери бренду.
Наразі з вугілля доступні футболки, шорти, сорочки, штани, кардиган.