Меню & пошук

«Це – не тофу»: британці розробили рекламу для альтернативного бренду м’яса

«Це – не тофу»: британці розробили рекламу для альтернативного бренду м’яса

Спрямована на тих, хто прагне зменшити його споживання


[ads-pc-2]

Лондонська студія дизайну Johnson Banks розробила візуальну рекламну кампанію для нового альтернативного бренду м’яса під назвою This. Продукція цієї марки спрямована на аудиторію флексітаріанців – тих, хто споживає м’ясо, але хоче зменшити його кількість у раціоні, пише Dezeen.

Продукція This з’явиться на полицях магазинів Великої Британії вже цього року. В асортименті будуть соєві та горохові продукти, що нагадують на смак і зовнішній вигляд різні види м’яса – курятину, свинину та яловичину.

Головною ідеєю рекламної кампанії була відмова від звинувачення м’ясоїдів. Маркетологи замість формувати почуття провини в споживачів та «проповідувати» місію компанії, зробили акцент на продукції.

На кожній упаковці з’являється текст, що спонукає до роздумів та водночас позиціонує новий продукт у відмінному від конкурентів світлі. Наприклад, «This – не тофу», «This – не компроміс», «This – не курка», «Ти готовий до This?»

Упаковка для продуктів – картонна. На її виготовлення йде на 90% менше пластику, ніж для традиційної упаковки з-під м’яса.

Дизайнери використали тільки чорний і білий кольори. За словами очільників Johnson Banks, вони вирішили відійти від яскравих зелених чи помаранчевих кольорів. Зробити акцент лише на продукції. Водночас чорний та білий на упаковці теж мають інформаційне навантаження. У «білих» упаковках – продукція, яку ще потрібно готувати, у «чорних» – готова до вживання.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: