Made in Ukraine: “НЮКРЕЙН!” про футболки, бізнес в Україні та мотивацію
Made in Ukraine: “НЮКРЕЙН!” про футболки, бізнес в Україні та мотивацію
[ads-pc-2]
Представляємо нових гостів рубрики Made in Ukraine – марку «НЮКРЕЙН!». Головною метою бренду є створення якісного одягу та формування стилю сучасної молодої людини, яка усвідомлює свою українську неповторність та знає свою культуру, як зазначає засновник проекту Олег Загребной. Ми вирішили поспілкуватися з Олегом, та Іллею, дизайнером однієї з колекцій, щоб більше дізнатися про особливості бренду та їх мотивацію до роботи.
– Звідки прийшла ідея для створення свого бренду? І чому саме назва “НЮКРЕЙН!”?
– Ідея створення бренду прийшла в 2009 році. Тоді я був студентом початкових курсів і займався пошуком своєї справи. Я захоплювався стріт-артом і мені спало на думку створювати футболки з роботами графіті райтерів. Хотілося, щоб бренд мав свою ідентичність, тому я вирішив, що класно буде створювати речі у новому актуальному українському стилі, у стилі НЮКРЕЙН! (Н – нова, ЮКРЕЙН – Україна)
Чому НЮКРЕЙН!, а не НЬЮКРЕЙН? Назва “НЮКРЕЙН!” звучить по-українськи. Коли люди чують нашу назву, їм стає цікаво, що це означає, чому саме НЮ, а не НЬЮ? З назвою НЬЮКРЕЙН! такого б не було, все було б одразу зрозуміло :)
– Важко було починати власний бізнес? З якими проблемами зіткнулися в процесі? Власне, до чого варто бути готовим людям, які вирішують реалізувати свою бізнес-ідею в Україні?
– Власний бізнес починати завжди важко і вести його також важко. Власний бізнес – це 100% відповідальність та залізна психологічна витримка. Однак, маючи власний бізнес, людина отримує такі цінні знання та досвід, які звичайний працівник на фірмі ніколи не отримає. Молоді люди, які без досвіду відкривають свій бізнес в Україні, мають бути готові до дій. Менше думати та більше робити.
Бути готовим, що все буде інакшим, ніж вони уявляли. Швидко запускати свою ідею, отримувати зворотній результат та коригувати свою ідею. І так увесь час.
– Чи плануєте розширяти бренд і випускати щось інше, крім футболок? Які плани на майбутнє?
– Так, звісно, ми плануємо розширювати наш асортимент. Цього тижня ми починаємо працювати над новою колаборацією із київською групою дизайнерів. Відкрию вам невелику таємницю: це буде капсульна колекція світшотів.
Найближчі наші плани – це збільшення штату працівників, розвиток інтернет-магазину та нові колаборації з українськими дизайнерами одягу та художниками.
З 2013 року ми також розширили нашу діяльність та розпочали випуск якісного одягу на замовлення, тобто тепер компанії та окремі люди, яким подобається наші речі, замовляють індивідуальне пошиття речей від “НЮКРЕЙН!”
– Що можете порадити нашим читачам? Де знаходите мотивацію?
– Розвивайтеся у власній справі та будьте корисними іншим людям.
Найкраща мотивація – це люди, які вас оточують. Більше знайомтеся та спілкуйтеся :)
Ілля Стронґовський – художник-експериментатор, створив принти для колекції «Бестіарій».
– З чого почалася ваша співпраця з “НЮКРЕЙН!”? Чому ви вирішили втілити свої ідеї саме у виглядів принтів на футболках?
– Вже давно переконався, що один із ключів успіху переводу ідеї на комерційні рейки – якість пропонованого товару. Себе треба балувати, треба пертися від того, що і як робиш. Речей це також стосується. Тому я шукав доступ до людей, які друкують принтером прямого друку – в нас це досить малопоширена річ і недешева, зате дає вражаючі результати. Ну і якість футболок була важлива. В процесі пошуку надибав сайт “НЮКРЕЙН!”, написав засновнику Олегу Загребному і пояснив ідею. Олег погодився і десь із початку літа ми почали потроху працювати над колекцією. Маса всього мені була в новинку, але вже від початку стало зрозуміло, що картинки в надійних руках. Захопила увага до деталей і ретельність на кожному етапі. Десь так я і уявляю правильний бізнес.
– Як виникла ідея колекції “Бестіарій”? І що це, власне, за слово таке дивне “бестіарій”?:)
– Десь на початку року я взявся робити колажовані обкладинки до відомих книг (30 days – 30 covers), і часом народжувалися ідеї, які до книг не пасували, але шкода було кидати. Так я почав робити об’єктоцентричні колажі, поєднуючи якісь полярні речі: птахів з інструментами та зброєю, ботаніку з анатомією, комах з нутрощами, китів і кальмарів з квітами… І от коли цих колажів перевалило за 30, я зрозумів, що починає вимальовуватися і певна стилістика, і тема.
“Бестіарій” українською перекладається як “Звіролов”. В середньовіччі часом робили збірники зоологічних статей з ілюстраціями, там були як реально існуючі тварини, часом екзотичні – як леви чи носороги, так і однороги, морські змії, химери, дракони та мінотаври. І от коли в “НЮКРЕЙН” мене спитали, а як я оце створене називаю, то потрібне слово згадалося швидко. Бо хоч те, що я зображую, і відсутнє в природі, воно цілком ймовірне. Чи, бодай, хотілося би так думати.
– Що вас надихає для творчості, що мотивує? Так би мовити, порада для читачів :)
– Практикую механічний спосіб пошуку мотивації по типу «роби щось корисне щодня». Загалом так і працюю. Ще дуже корисно замислюватися, чого власне вам не вистачає навколо себе, що би ви хотіли бачити чи набути. Адже егоїзм – найпростіший спосіб достукатися до его і почати щось робити. Мотивують реакція і відгуки. Людям подобається, вони приходять з ідеями, і з того щось народжується. Ну і я не соромлюся зізнаватися, що весь час стежу за реакцією в блогах і соцмережах – на диво, там багато конструктиву. Ну а найбільше надихають вік і потреба годувати родину. Розуміння, що часу мало, а встигнути можна і треба багато, дуже підбадьорює. Лишиться більше часу, щоби гаяти його на приємні і корисні речі.
0 Коментарів