Made in Ukraine: Сумки GUD
Made in Ukraine: Сумки GUD
[ads-pc-2]
В Україні існує чимало хороших людей, які роблять не менш хороші речі. І досить несправедливо, що про них знає не так вже й багато наших читачів. Ми вирішили виправити це, і запускаємо рубрику Made n Ukraine, де будемо розповідати вам про найкращі українські бренди. Рубрика виходить за підтримки Stylet – сервісу з найкращими пропозиціями від онлайн-магазинів.
Першим нашим гостем стала марка GUD, яка випускає рюкзаки, міські сумки, чохли для планшетів та інші аксесуари. Товари під брендом GUD, який був заснований у травні 2012 року, сьогодні можна придбати у Києві, Санкт-Петербурзі та Москві.
http://gud.ua/uk
Facebook / Instagram
– Як почалася історія GUD? І чому саме «GUD»?
– Мене звати Ігор Гудзь (Igor Gudz), я – власник і засновник марки. Звідси і назва – GUD. Оскільки вимовляється ідентично англійському «good», то багато хто тепер використовує назву марки на кшталт «ОК» і пише: «GUD, до зустрічі».
Мені завжди було цікаво мати власну справу, але робити для цього щось конкретне я почав, коли мені просто стало нудно проводити по 10 годин в офісі, багато років займаючись рекламними проектами.
Процес
Пошив одного рюкзака займає близько півдня або день: Ігор обирає кольори та стиль, а далі до роботи приступають професійні швачки.
- Нейлонову тканину американського виробництва привозять в рулонах
- За власними лекалами з неї вирізають основи для майбутнього рюкзака. Верхній шар тканини має спеціальну текстуру, яка не дозволяє волозі проникати всередину
- Для зшиву деталей використовують міцні синтетичні нитки до кольору сумки
- На останньому етапі до сумки пришивають шкіряні нашивки та логотип GUD
- Ціна сумки – від 400 до 750 грн
Як ми знаємо, рюкзаки шиють в Україні на території одного з київських цехів. Ви свідомо вибрали Україну чи це обумовлено фінансовими вигодами?
Кожен рюкзак чи сумка марки GUD виробляється у Києві з особливою увагою до якості, деталей і надійності. Я – корінний киянин, тому було б дивно, якби виробництво було не в Україні. Звичайно, це означає вищу собівартість у порівнянні із китайськими виробами, але це також означає надзвичайно високу якість на рівні світових брендів типу Jansport чи Eastpack та можливість безпосередньо контролювати процес. Окрім того, за кожен виріб в цілому відповідає конкретний спеціаліст, тому браку практично не буває.
– У чому головна складність початку своєї власної справи?
– Бажання і воля вийти за межі свого «кола комфорту», підняти дупу і «прєвзойти облом».
– Що є головною складовою вашої мотивації, коли ви кожного дня прокидаєтесь і йдете займатись своїм брендом?
– Борги і безсоння. Жартую :)
Думаю, що цікавість та амбіції. Як у спорті: ставиш собі завдання, а потім сам за собою спостерігаєш у процесі. Постійний експеримент. Якщо виходить, то ця позитивна енергія надає інерцію, штовхаючи вперед, якщо ні, то мусиш вмикати нижчу передачу, як водій фури, що йде під гору.
Найбільше мотивують задоволені покупці і люди, які підтримують хороші проекти.
– Яким чином соціальні мережі допомагають бренду GUD?
– Як універсальний засіб обміну інформацією, комунікації, така собі онлайн фокус-група. Хоча перевага власної справи у тому і полягає, що кожен може робити те, що вважає за потрібне, без необхідності чекати від когось затвердження чи вказівки.
– Чи не плануєте почати вироблення іншого одягу або аксесуарів? Які плани на майбутнє?
– Планів багато і вони грандіозні. Є бажання зробити колаборації із авторитетними марками, розширювати лінійку продуктів, можливо, спільний проект із відомими представниками субкультур, актуального мистецтва, екстрім спорту, вихід на нові ринки.
Найближча велика подія для марки GUD – участь у щорічному інтерактивному виставковому проекті Faces & Laces 2013, присвяченому вуличній моді, візуальним комунікаціям та альтернативному сучасному мистецтву, що відбудеться у Москві 10-11 серпня у парку Горького.
Рубрика Made in Ukraine виходить за підтримки Stylet – одяг, взуття та аксесуари з кращих онлайн-магазинів України на одному сайті.
2 коментарі