Меню & пошук

Skechers познущався над Nike у рекламі після розриву кросівка під час матчу НБА

Skechers познущався над Nike у рекламі після розриву кросівка під час матчу НБА

Бренд обіграв слоган конкурента


[ads-pc-2]

Каліфорнійський бренд взуття Skechers розмістив оголошення в недавньому випуску The New York Times зі словами «Просто облажайся» (натяк на слоган Just do it − Просто зроби це) − пише Highsnobiety.

Гра слів зі слоганом Nike супроводжується словами «Skechers − ми не розірвемось на тобі». У рекламному оголошені зображено розірваний кросівок. Компанія також розмістила оголошення в USA Today та Wall Street Journal.

Реклама з’явилася після падіння баскетболіста Сіона Вільямсона з команди Duke Blue Devils під час матчу проти North Carolina Tar Heels. Баскетболіст впав, бо відірвалася підошва на його кросівку Nike. Вільямсон пошкодив ногу та залишив баскетбольний майданчик.

Skechers не перший бренд, який піариться на невдачах Nike. PUMA також згадав про цей інцидент, в офіційному твітері компанії з’явився допис − «Такого б не трапилось у кросівках PUMA». Зараз цей твіт видалено.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: