Меню & пошук

Зміни у RailwayBot: купляти квитки можна безпосередньо у Telegram

Зміни у RailwayBot: купляти квитки можна безпосередньо у Telegram

До того ж, це не єдина зміна.


[ads-pc-2]

ПриватБанк інтегрував свою платіжну систему LiqPay в платіжні методи Telegram Payments, що дозволило ботам приймати платежі безпосередньо у мессенджері.

RailwayBot — один з цих ботів. Тепер, аби купити квиток на поїзд, достатньо знайти його у боті, не потрібно переходити в браузер та відкривати сторонні ресурси.

Як функціонує нова можливість, ПриватБанк продемонстрував в ролику:

Але це не єдина зміна в функціоналі RailwayBot. Для того, щоб шукати квитки, необхідні ввести свій номер телефону.

Для чого номер телефону? Відповідь надає безпосередньо бот:

«1. При необхідності повернення придбаного квитка – номер телефону потрібний для авторизації в архіві квитків.

2. Для допомоги у відновленні квитка при його втрати. Номер є способом ідентифікації квитка».

Номер можна видалити за першим ж запитом.

У вересні бот отримав перші інвестиції. Проект тоді запланував оновлення та оголосив про переговори з Укрзалізницею.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: