Як створювався візуальний стиль фільму «Ґранд Готель Будапешт»
Як створювався візуальний стиль фільму «Ґранд Готель Будапешт»
[ads-pc-2]
Фільм The Grand Budapest Hotel, тепло сприйнятий і критиками, і глядачами, завоював одразу три Оскари на вчорашній церемонії: за найкращі костюми, грим, та музику. Статуетка за найкращі візуальні ефекти відійшла фільму Інтерстеллар – і це зрозуміло чому.
Події «Ґранд Готель Будапешт» відбуваються у вигаданій країні Європи під назвою Зубровка – і для цього авторам стрічки довелося створили все з нуля. Як створювався візуальний стиль нової країни, розповідає Quartz.
Автором всіх графічних рішень фільму стала Енні Аткінс. За її словами, вигадана країна потребувала абсолютно всього: банкнот, прапорів, паспортів та вуличних знаків. Уявити такі візуальні складові неможливо, тому їх довелося шукати в прототипах і малювати з нуля.
Паспорт громадянина Зубровки
Аткінс у співпраці з продакшн-дизайнерами фільму вручну відтворила ці найбільш потрібні речі: перед початком роботи вона шукала зразки паспортів та квитків часів Другої світової війни в Європі та показувала їх режисеру фільму, Весу Андерсону. “Ми переглянули сотні зразків культури зі Східної Європи початку минулого століття”, – каже Аткінс.
Банкноти Зубровки
Поштове пакування
Поліцейський рапорт
Цукерки
Аткінс вручну створила надпис The Grand Budapest Hotel, який став назвою фільму та вивіскою однойменного готелю, де розгортаються основні сюжетні лінії стрічки. Прототипом типографії вивіски став стародавній шрифт, який Аткінс знайшла десь в Каїрі.
Під час створення газети Trans-Alpine Yodel Аткінс розробила більше 40 варіантів, перш ніж було обрано фінальний зразок для зйомок. Кожен екземпляр містив унікальні новини, прогнози погоди та історії, які дизайнерка вигадала самостійно.
Проте, за словами самої дизайнерки, її улюблена річ з фільму – це книга, відкриттям якої починається «Ґранд Готель Будапешт»:
Справжня книга про фільм уже продається на Amazon.
2 коментарі
1″‘`–