Меню & пошук

Відомий бренд миючих засобів змінив назву на підтримку родин ЛГБТК+

Відомий бренд миючих засобів змінив назву на підтримку родин ЛГБТК+

Новий дизайн також супроводжуватиметься креативною рекламною кампанією


[ads-pc-2]

FMCG-компанія P&G здійснила ребрендинг свого продукту «Fairy». На підтримку ЛГБТК+ родин миючий засіб називатиметься Fair. Мета такого оновлення – стимулювати родини відкрито й позитивно говорити про проблеми ЛГБТК+, пише The Drum.

Оновлення бренду відбуватиметься разом зі сміливим креативним дизайном і рекламною кампанією, які демонструватимуть прихильність FMCG-компанії до спільноти ЛГБТК+.

P&G сподівається стимулювати обговорення в суспільстві проблем ЛГБТК+. Аби підняти планку рівності по всьому світі.

Згідно з інформацією «Справедливого звіту», у Великій Британії менш ніж 30% сімей вважають, що до секс-меншин ставляться справедливо. Усього 27% батьків погодилися, що варто з повагою ставитися до ЛГБТК-представників та їхніх романтичних стосунків. Ще 32% визнали, що їм важко обговорювати такі питання.

Аби підкреслити свій вектор розвитку, P&G у червні 2019-го випустила фільм «З тіні», де демонструє власний шлях до ЛГБТК+ та інклюзивності протягом 1990-х і на початку 2000-х років.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: