Українські компанії оновлюють логотипи, аби заохотити людей дотримуватися правил карантину
Українські компанії оновлюють логотипи, аби заохотити людей дотримуватися правил карантину
Лого нагадують дотримуватися безпечної дистанції та залишатися вдома на самоізоляції.
[ads-pc-2]
Українські компанії змінюють свої логотипи на сторінках у соцмережах, аби заохотити людей дотримуватися правил карантину, повідомляє MMR. Оновлені логотипи нагадують дотримуватися безпечної дистанції в 1,5 метра одне від одного й залишатися вдома на самоізоляції. Укрпошта закликала займатися спортом вдома.
Раніше словенский художник і дизайнер Юрі Товрльян (Jure Tovrljan) переробив логотипи світових брендів на тлі ситуації з коронавірусом, загальним карантином і закликами до самоізоляції.