Меню & пошук

Uber змінив логотип та дизайн додатку

Uber змінив логотип та дизайн додатку

Повернення букви «U».


[ads-pc-2]

Компанія Uber провела редизайн логотипу та оновила вигляд свого додатку. Про це повідомляє AdWeek.

Новий логотип Uber, над яким компанія працювала 9 місяців, це просто її назва на чорному фоні. У коментарі AdWeek представники Uber повідомили, що замінили попередній логотип через те, що його не асоціювали з компанією.

Новий логотип Uber створювала, зважаючи на три основні положення: назву компанії, букву «U» та чорний колір. 

Шрифт логотипу — Uber Move, є унікальним і створеним спеціально під замовлення компанії. Завдяки цьому Uber не повинен ділитися ним з іншими компаніями.

Головна мета ребрендингу полягає в тому, щоб клієнти знали, що це саме Uber. CEO компанії з брендинг Пітер Маркатом наполягає: «Потрібно бачити, що це Uber і знати, що це Uber».

Трохи раніше ребрендинг провела українська компанія Uklon.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: