Uber змінив логотип та дизайн додатку
Uber змінив логотип та дизайн додатку
Повернення букви «U».
Компанія Uber провела редизайн логотипу та оновила вигляд свого додатку. Про це повідомляє AdWeek.
Новий логотип Uber, над яким компанія працювала 9 місяців, це просто її назва на чорному фоні. У коментарі AdWeek представники Uber повідомили, що замінили попередній логотип через те, що його не асоціювали з компанією.
Новий логотип Uber створювала, зважаючи на три основні положення: назву компанії, букву «U» та чорний колір.
Шрифт логотипу — Uber Move, є унікальним і створеним спеціально під замовлення компанії. Завдяки цьому Uber не повинен ділитися ним з іншими компаніями.
Головна мета ребрендингу полягає в тому, щоб клієнти знали, що це саме Uber. CEO компанії з брендинг Пітер Маркатом наполягає: «Потрібно бачити, що це Uber і знати, що це Uber».
Трохи раніше ребрендинг провела українська компанія Uklon.