У Великій Британії заборонили рекламу з гендерними стереотипами
У Великій Британії заборонили рекламу з гендерними стереотипами
Це стосується як біг-бордів, так онлайн-каналів та соцмереж
[ads-pc-2]
У Великій Британії набув чинності закон про заборону гендерних стереотипів у рекламі. Рекламна асоціація (ASA) стежитиме за дотриманням нових правил. Вони стосуються як телевізійних роликів, бігбордів, так і онлайн-каналів та соцмереж, пише ВВС.
Експерти ASA заявили: знайшли докази про те, що шкідливі стереотипи можуть «обмежувати вибір, прагнення та можливості дітей, молоді й дорослих». Деякі застарілі твердження та уявлення також суттєво зменшують людський потенціал.
Тому відтепер у Великій Британії заборонені будь-які фото- чи відеоповідомлення, що показують чоловіка або жінку, які не в змозі виконати завдання через свою стать. Наприклад, жінка, яка не може припаркуватися. Також заборонені насмішки або шеймінг через «нетрадиційне заняття». Наприклад, що мити посуд – це соромно для чоловіка, або що йому надто складно поміняти підгузки дитині, бо він – «сильна стать».
«Шкідливі гендерні стереотипи сприяють поширенню нерівності. Вони відкладають у підсвідомості дітей і підлітків, та й дорослого покоління, специфічні норми поведінки», – пояснив Гай Паркер, генеральний директор ASA.