Меню & пошук

Реклама від інфлюенсерів виявилася ефективнішою за телевізійні ролики

Реклама від інфлюенсерів виявилася ефективнішою за телевізійні ролики

Повідомлення від лідерів думок емоційно інтенсивніші


Британське маркетингове агентство Whalar замовило науковцям нейродослідження про вплив і ефективність реклами. Вчені виявили: клієнти більше довіряють повідомленням від інфлюенсерів, ніж телевізійним роликам. Реклама від лідерів думок на 277% емоційно інтенсивніша та на 87% краще запам’ятовується порівняно з іншими видами промоматеріалів, пише The Drum.

Участь у дослідженні взяло 187 респондентів. Вчені вимірювали їхню прихильність після перегляду реклами від інфлюенсерів, телевізійних роликів та рекламних повідомлень в Instagram, Facebook та YouTube. Емоційну реакцію (електричні сигнали на шкірі голови) фіксував спеціальний пристрій – топограф стійкого режиму.

Піддослідних розділили в трьох категоріях залежно від того, за якими сторінками вони стежать у соцмережах – знаменитості, макроінфлюенсери та інфлюенсери мікрорівня. Вони переглядали різні види реклами, а прилади фіксували сигнали їхнього мозку.

Дослідження продемонструвало: найінтенсивніша реклама за впливом – та, яка запам’ятовується – від інфлюенсерів. На другому місці йде Facebook, потім YouTube, а тільки потім телереклама.

Науковці також наголосили: реклама у Facebook та на інших платформах сприймається краще, якщо перед цим користувач бачив/чув її від лідера думок.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: