У Німеччині тестують магістраль на електротязі для вантажівок
У Німеччині тестують магістраль на електротязі для вантажівок
Це допоможе зменшити викиди CO2 в атмосферу
[ads-pc-2]
У Німеччині між Франкфуртом і Дармштадтом тестують автобан, обладнаний електричною контактною лінією для вантажівок. Автомобілі можуть під’єднуватися до мережі та їхати за принципом тролейбусів – живлячись електроенергією. Така опція доступна електричним та гібридним вантажівкам, пише Engadget.
eHighway наразі має протяжність 5 кілометрів. Щодня в тестовому режимі «електричним автобаном» можуть їхати тільки 5 автомобілів. Далі цю кількість планують нарощувати. У такий спосіб Німеччина сприяє розвитку екологічного транспортування.
Принцип роботи вантажівок-тролейбусів такий: зверху на машині є спеціальні пантографи, які приєднуються до кабелів та подають живлення. Їх можна вмикати та вимикати автоматично або вручну.
Головна перевага такої лінії – електричні вантажівки можуть від неї заряджатися під час руху. Це економитиме час логістичним компаніям та зменшуватиме викиди в атмосферу вуглекислого газу й оксиду азоту.