У Каннах запустили кампанію проти сексуальних домагань у рекламній галузі
У Каннах запустили кампанію проти сексуальних домагань у рекламній галузі
Головний меседж «Де ти проведеш лінію?»
[ads-pc-2]
У Каннах напередодні фестивалю креативності Cannes Lions британське рекламне агентство «Lucky Generals» запустило кампанію проти сексуальних домагань у рекламній сфері. На замовлення організації timeTo рекламники створили соціальний ролик, написи на кремах від засмаги та серію постерів про зупинення харасменту в креативній індустрії, йдеться на сторінці проекту.
Однохвилинний рекламний ролик зняв режисер Стів Рівз. За сюжетом, у таксі до молодої дівчини підсідає чоловік, який попри спротив наполягає на тому, щоб поїхати до нього.
Постери із соціальною рекламою розвішені в аеропорту Канн. На них крім привітання туристів йдеться про те, що завжди варто бути обережним, аби вчасно відслідкувати, виявити та попередити домагання. «Це час зупинити сексуальний харасмент у рекламній індустрії», – написано внизу постера.
Крім постерів застереження надрукували на упаковках кремів від засмаги, які активісти планують роздавати на пляжах.
«Ми знаємо, що алкоголь, вечірні івенти та поїздки далеко від дому – це наші найнебезпечніші зони. Канни – це унікальний момент, коли ми бачимо найкращу творчість, яку може запропонувати галузь. Але водночас тут може проявлятися найжахливіша поведінка», – коментує Хелен Калкрафт, співзасновниця агентства «Lucky Generals».