Меню & пошук

Педро Альмодовар назвав фільми про кохання, які варто подивитися на карантині

Педро Альмодовар назвав фільми про кохання, які варто подивитися на карантині

Альмодовар пояснив, чому обрав кожен з цих фільмів.


[ads-pc-2]

Іспанський кінорежисер, сценарист і актор Педро Альмодовар у статті для видання Indiewire розповів, які фільми радить подивитися на карантині. 

«Але повернемося до карантину і негайних заходів для боротьби з ним. Я дуже вірю в кіно, в перегляд фільмів, які розважають і збагачують нас, і з того часу, як я почав цю хроніку, що розповідає про смуток, я виберу фільми, які розповідають про історію кохання, яка обривається» — написав Альмодовар у статті. 

До його підбірки увійшли:

  1. Ми незнайомі, коли зустрічаємося (Strangers When We Meet), 1960 — «історія, схожа на ті, які писав Річард Єйтс у своїх романах».
  2. Кінець роману (The End of the Affair), 1999 — «заснований на чудовому романі Грема Гріна, де відчайдушний коханець, якого грає Рейф Файнз, бореться з пам’яттю про жінку, яка кинула його багато років тому, чого він ніколи не розумів. Він завжди припускав, що «хтось» стоїть на шляху їхніх стосунків, і він не помилився; він не міг собі уявити, що цей «хтось» був Богом».
  3. Лист незнайомки (Letter from an Unknown Woman), 1948 — «шедевр вражаючої витонченості за романом великого Стефана Цвейга. Втілення романтичного кіно».
  4. Ліфт на ешафот (Lift to the Scaffold), 1958 — «фільм варто подивитися, хоча б заради Жанни Моро, яка гуляє вулицями Парижа. І я не кажу вже про саундтрек — імпровізацію Майлза Девіса. І Моріс Ронет, назавжди таємничий і теплий. І сумний. Але в цьому списку смуток має значення».
  5. Привіт, смутку! (Bonjour Tristesse), 1958 — «Джин Сіберг зіграла підлітка до того, як стала зіркою у стрічці «На останньому диханні» Жана-Люка Годара. У мене є слабкість до цього фільму і до Франсуази Саган, Дебори Керр і Девіда Нівена. Я обожнюю фільми, в яких йдеться про нудьгу високої буржуазії. Навіть якщо «смуток» — щось більше, ніж це».
  6. Ніч (La Notte), 1961 — «більш екзистенціальна нудьга, але цього разу у вищому суспільстві Мілана, з чудовим тріо Жанни Моро, Моніки Вітті й Марчелло Мастроянні. Останній монолог Жанни Моро — один з найкрасивіших і сумних кінцівок, які я можу згадати».
  7. Мамині синочки (I Vitelloni), 1953 — «я також обожнюю фільми, які показують сільське життя. В Іспанії у нас є два шедеври на цю тему: «Тітка Тула» Мігеля Піказо і «Головна вулиця» Хуана Антоніо Бардема (ну, у нас є ще багато інших). В Іспанії, коли ми говоримо про сільське життя, ми схильні приділяти більше уваги самотності жінок. Проте, «Мамині синочки» досліджують самотність і нудьгу неодружених чоловіків у віці 30 років і старші, дорослих хлопчиків без майбутнього, які відволікаються від самотності в міських кафе. Ще одна з головних робіт Фелліні з незабутнім Альберто Сордо».
  8. Ніжна шкіра (The Soft Skin), 1964 — «картина із Франсуазою Дорлеак у всій її неймовірності. Це один з моїх улюблених фільмів Франсуа Трюффо».
  9. В затишному місці (In a Lonely Place), 1950 — «визначний фільм-нуар про по-справжньому жорстоку людину (Богарт). Основна сюжетна лінія у фільмі — це пошук вбивці (всі вони підозрюють Богарта), але що дійсно важливо і цікаво, так це життя Богарта і Глорії Грехем. Фільм розповідає історію жорстокої, але невинної людини з дуже оригінальної точки зору. Ніжність тих, хто жорстокий. Все у фільмі Ніколаса Рея дуже оригінальне».

Альмодовар відомий роботою над фільмами «Повернення», «Все про мою матір», «Шкіра, в якій я живу», «Біль і слава», «Джульєтта». 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: