Меню & пошук

Морган Фріман озвучив соціальну рекламу про «пластикові» види підводних мешканців

Морган Фріман озвучив соціальну рекламу про «пластикові» види підводних мешканців

Також в рамках кампанії випустили серію постерів.


[ads-pc-2]

Американський актор Морган Фріман озвучив нову соціальну кампанію «Life Below Water» (Життя під водою) проти забруднення океанів пластиком. 

Нещодавно вчені підрахували, що до 2040 року кількість океанського пластику може збільшитися втричі, а до 2050 року — перевершити чисельність риб. Соціальна реклама, знята як документальна короткометражка, розповідає про нові «види» підводних мешканців: мікропластик, пляшки, недопалки, кришки, пакети та інші пластикові вироби. Кампанія присвячена досягненню цілі сталого розвитку №14.

«Нові мешканці океану, які домінують у кожному куточку океану, залишають відчутний слід у житті під водою», — починає Фріман. «У них немає мозку, зубів або нервової системи. І все ж вони подорожують сотні миль і живуть тисячі років».

Відео закінчується переліком практичних кроків, які люди можуть зробити, аби океани стали чистішими.

В рамках кампанії випустили коротші відео і серію плакатів: 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: