Креативники BBDO продають футболки для протирання окулярів
Креативники BBDO продають футболки для протирання окулярів
Збирають на акредитацію Young Lions
Креативники агентства BBDO UKRAINE Віталій Капустян та Ілля Янковський створили бренд футболок SKLO. Головна родзинка одягу – наявність мікрофібри, якою можна за потреби протерти окуляри, лінзи від об’єктива чи телефон. Продажем футболок копірайтери збирають кошти на поїздку у Францію на конкурс Young Lions.
Річ у тім, що Капустян та Янковський виграли національний відбір Young Lions у категорії FILM. Однак акредитація на фінал конкурсу коштує 3420 євро, хоч у попередні роки вона була безкоштовною. Щоб зібрати кошти, креативники запустили власний проект.
SKLO – функціональні футболки із врізом тканини для протирання скла.
«Цими футболками можна протирати окуляри, об’єктив, годинник, калькулятор, тамагочі. Окуляри передусім», – стверджують копірайтери.
Футболки виконані в моделі оверсайз та підходять чоловікам і жінкам. Доступні всі розміри. Вартість – 600 гривень. Для замовлення потрібно лише написати «привіт» на Instagram-сторінку проекту. Користувачі зможуть отримати футболки в кінці червня.
Кошти на поїздку потрібно зібрати до 20 травня.