Меню & пошук

Креативники BBDO продають футболки для протирання окулярів

Креативники BBDO продають футболки для протирання окулярів

Збирають на акредитацію Young Lions


[ads-pc-2]

Креативники агентства BBDO UKRAINE Віталій Капустян та Ілля Янковський створили бренд футболок SKLO. Головна родзинка одягу – наявність мікрофібри, якою можна за потреби протерти окуляри, лінзи від об’єктива чи телефон. Продажем футболок копірайтери збирають кошти на поїздку у Францію на конкурс Young Lions.

Річ у тім, що Капустян та Янковський виграли національний відбір Young Lions у категорії FILM. Однак акредитація на фінал конкурсу коштує 3420 євро, хоч у попередні роки вона була безкоштовною. Щоб зібрати кошти, креативники запустили власний проект.

SKLO – функціональні футболки із врізом тканини для протирання скла.

«Цими футболками можна протирати окуляри, об’єктив, годинник, калькулятор, тамагочі. Окуляри передусім», – стверджують копірайтери.

Футболки виконані в моделі оверсайз та підходять чоловікам і жінкам. Доступні всі розміри. Вартість – 600 гривень. Для замовлення потрібно лише написати «привіт» на Instagram-сторінку проекту. Користувачі зможуть отримати футболки в кінці червня.

Кошти на поїздку потрібно зібрати до 20 травня.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: