Креативні агенції оновили «Пори року» Вівальді для світу у кліматичну кризу
Креативні агенції оновили «Пори року» Вівальді для світу у кліматичну кризу
Цикл із чотирьох скрипкових концертів Вівальді створив у 1723 році.
[ads-pc-2]
Агенція цифрового дизайну та комунікацій AKQA і рекламна агенція Jung van Matt об’єдналися з аналітиками даних, композиторами і музикантами, щоб переосмислити «Пори року» італійського композитора Антоніо Вівальді. Вони створили твір для «світу в умовах кліматичної кризи», пише Muse by Clio.
Цикл із чотирьох скрипкових концертів, які інтерпретують весну, літо, зиму й осінь, Вівальді створив у 1723 році. Музичні уривки представляють собою спів птахів, вітер, зливу і навіть діяльність людини.
Використовуючи алгоритми для прогнозування впливу глобального потепління через 30 років й інтерпретації цих змін у звукових термінах, агенції створили «(Мінливі) Пори року» (The (Uncertain) Four Seasons). Вони взяли до уваги зміни температури, опадів, викидів парникових газів і зникнення видів.
Новий твір виконав Сіднейський симфонічний оркестр під час SYDFEST 2021.
Тепер команда проєкту та оркестр планують створювати локалізованої варіації «Пір року» для різних міст світу.