Меню & пошук

Компанія Diesel створила ролик, в якому посміялась над інфлюенсерами

Компанія Diesel створила ролик, в якому посміялась над інфлюенсерами

Краще бути фоловером


[ads-pc-2]

Італійська дизайнерська компанія денім-напряму Diesel випустила низку рекламних роликів під назвою Be a follower. В них виробник висміяв інфлюенсерів – активних та відомих користувачів соціальних мереж, які часто, прагнучи створити наповнення своїх сторінок, не можуть пережити реальний захоплюючий досвід. Його натомість повною мірою переживають їхні підписники, які не заморочуються з фотографуванням їжі, подорожують без важких валіз та легко тікають з нудних вечірок. У весняній кампанії в ролі інфлюенсерів знялися реальні інстаграмні зірки – Дженіфер Грейс ( @thenativefox,) Крістен Кроулі (@kristennoelcrawley), близнючки Амі та Ая (@amixxamiaya та @ayaxxamiaya), Еліас Ріаді (@eliasriadi), Бладі Осіріс (@bloodyosiris).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: