Компанія Coca-Cola випустила ролик про «причини вірити» у часи коронавірусу
Компанія Coca-Cola випустила ролик про «причини вірити» у часи коронавірусу
У ролику звучить пісня «Superheroes».
[ads-pc-2]
Компанія Coca-Cola запустила нову рекламну кампанію «To The Human Race».
«У часи, коли людський дух випробовується як ніколи, ми хотіли продемонструвати «причини вірити» в середині кризи коронавірусу», — йдеться на YouTube-сторінці бренду.
У відео використані реальні кадри людей з усього світу, які разом долають труднощі.
На сайті компанія розповіла історії людей, які борються з коронавірусом та його наслідками, і подякувала їм.
Відео створила агенція Dentsu Group Malaysia. У ролику звучить пісня ірландської поп-рок-групи із Дубліна The Script — «Superheroes».
Кампанію запустили до Міжнародного дня праці.
Раніше у рекламі Coca-Cola дівчинка стає супергероїнею Marvel.