Меню & пошук

У рекламі Coca-Cola дівчинка стає супергероїнею Marvel

У рекламі Coca-Cola дівчинка стає супергероїнею Marvel

Сценарій ролику затверджували 6 тижнів


[ads-pc-2]

Бразильський офіс Coca-Cola для реклами напою No Sugar об’єднався зі студією Marvel та створив супергеройський ролик про дівчинку-підлітка. Відео буде виходити в 57 країнах без адаптації до регіональних ринків, пише The Drum.

За сюжетом, дівчинка не встигає на шкільний автобус. При цьому тримає в руках квиток «Месників: Завершення» та йде до автомата з Coca-Cola. Зробивши ковток, починає наздоганяти своїх однокласників. Паралельно вона то «стає» Капітаном Марвел, то бере в руки молот Тора. Коли добігає до автобуса, водій каже: «Місія виконана».

У зйомках рекламного ролика взяли участь 300 фахівців – актори, оператори, режисери монтажу та інші. Затвердження сценарію відео зайняло шість тижнів. Зйомки проходили в Мехіко.

«Оскільки наш бренд завжди асоціювався з молодою аудиторією, підключення до реклами Marvel Studios та його найочікуванішого фільму року допомагає розповідати нові історії нашим споживачам», – заявила Поляна Соуза, директорка з маркетингу компанії Coca-Cola в Бразилії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: