Меню & пошук

Авіаперевізник Таїланду відкрив ресторан для тих, хто хоче відчути себе на борту літака

Авіаперевізник Таїланду відкрив ресторан для тих, хто хоче відчути себе на борту літака

Відкриття ресторану — спосіб відшкодувати частину доходу, втраченого під час пандемії.


[ads-pc-2]

Національний авіаперевізник Таїланду Thai Airways відкрив ресторан для тих, хто хоче відчути себе на борту літака, пише Reuters.

Компанія, яка на декілька місяців зупинила більшість своїх авіаперевезень через пандемію, перетворила кафетерій своєї штаб-квартири в Бангкоку у тематичний ресторан і відкрила його для публіки.

На вході в ресторан відвідувачів зустрічають бортпровідники у формі. Інтер’єр закладу нагадує борт літака. 

«Для меблів використали запасні частини двигунів, вікон і лопатей вентиляторів», — розповіли в компанії. На кожному елементі інтер’єру розміщений QR-код, щоб відвідувачі могли знайти інформацію про деталі.

«Мені подобається харчування на борту на Thai Airways, але ми отримуємо його тільки під час польоту», — сказав один з відвідувачів, якому сподобалася ідея обіду на літаку без необхідності купувати квиток на рейс. 

Відкриття ресторану — спосіб відшкодувати частину доходу, втраченого під час пандемії. Зараз компанія розглядає можливість відкриття аналогічних ресторанів в інших офісах Thai Airways.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: