Меню & пошук

Ілюстраторка створила рекламу національних парків США на основі негативних відгуків відвідувачів

Ілюстраторка створила рекламу національних парків США на основі негативних відгуків відвідувачів

Постери проєкту Ембер Шер публікує в Instagram.


[ads-pc-2]

Ілюстраторка Ембер Шер з Північної Кароліни створила рекламні плакати національних парків США на основі негативних, 1-зіркових відгуків користувачів, пише Adweek. 

У роботах, виконаних у ретро-стилі, Шер дослівно наводить коментарі незадоволених відвідувачів та ілюстрації геолокацій, які вони критикують.

Національний парк Гранд-Каньйон — «Діра. Дуже велика діра»

Єллоустоунський національний парк — «Можна заощадити кошти, якщо закип’ятити воду вдома» 

Національний парк Вайт-Сенд — «Буквально милі білого піску» 

Національний парк «Йосеміті» — «Дерева закривають вид. І тут занадто багато сірих скель» 

Національний парк Акадія — «Вода тут крижана»

Національний парк Кінгз-Каньйон — «Пейзаж не дуже» 

Гавайський вулканічний національний парк — «Навіть не вдалося торкнутися лави»

Національний парк і заповідник Катмай —«Краєм ока можна побачити одного ведмедя» 

Постери проєкту «Subpar Parks» Шер публікує на Instagram-сторінці

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Subpar Parks by Amber Share (@subparparks)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: