Меню & пошук

Фінська газета нагадала про важливість соціальної дистанції за допомогою оптичної ілюзії

Фінська газета нагадала про важливість соціальної дистанції за допомогою оптичної ілюзії

Уряд країни ослабить обмеження протягом наступного місяця.


Фінська газета «Helsingin Sanomat» помістила на першу шпальту оптичну ілюзію для того, щоб попередити людей про важливість збереження соціальної дистанції, пише Adweek. У новинах газети розмістили інформацію про те, що уряд ослабить деякі обмеження, які ввели з початком пандемії. 

Чорно-біла реклама здається нерозбірливою плямою. Побачити напис на ній можна лише з відстані у шість футів (1,5−2 м) — «Залишайтеся у безпеці. Здалеку» (Keeping it safe. From a distance). 

«Замість того, щоб просто розповідати або вчити людей, як діяти, ми хотіли, щоб вони відчули це», — сказав Джоні Фюрстенберг, креативний директор агенції TBWA\Helsinki. «Ми віримо, що зробивши це, ми залишимо сильніший відбиток, і все більше людей будуть пам’ятати наше важливе послання».

Кампанію розробило креативне агентство TBWA\Helsinki спільно з компанією HOK-Elanto. Творці реклами визнають, що фінам, як правило, не потрібна підтримка, коли справа доходить до соціальної дистанції. Наприклад, жителі невеликих міст на півночі країни відомі тим, що уникають коротких розмов і навіть стоять на відстані близько шести футів один від одного, чекаючи на автобусних зупинках.

Однак, агентство вважає, що повідомлення все ще є важливим нагадуванням, адже уряд ослабить обмеження протягом наступного місяця.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: