Роби як Бенксі: хто і навіщо знищує картини шредером
Роби як Бенксі: хто і навіщо знищує картини шредером
У соцмережах новий флешмоб – люди і бренди подрібнюють картини, як Бенксі
[ads-pc-2]
Відома картина Бенксі «Girl With Balloon» самознищилася за допомогою вбудованого шредера одразу після продажу на аукціоні Sotheby’s у Лондоні. За словами експертів, це стало поворотним пунктом в історії мистецтва, а ціна картини з 1 мільйона фунтів зросла мінімум удвічі.
Деякі колекціонери теж задумалися над тим, щоб подрібнити картини Бенксі зі своєї колекції та збільшити їх вартість. А один з власників принтів «Дівчина з червоним шаром», який оцінювали у 40 тисяч фунтів, все-таки зробив це. Він намагався продати розрізану картину за 80 тисяч фунтів, але йому відповіли, що продати це можна хіба що за 1 фунт.
Ідея знищення картин сподобалася багатьом людям і брендам і стала віральною. Тепер в соцмережах поширюються «знищені» зображення в рамках – від «Мони Лізи» до картоплі.
Banksy’s Brazil: this doing the rounds on social media among Brazilians mourning Bolsonaro’s resounding first round triumph pic.twitter.com/f3wWEWl9tP
— Tom Phillips (@tomphillipsin) October 8, 2018
Climate Change , Banksy Style ? pic.twitter.com/clZNZvcV5T
— Rami aqil (@ramiaqil) October 10, 2018
Banksy is Belgian pic.twitter.com/1Fy3SrnJbP
— Joop Hazenberg (@joophazenberg) October 9, 2018
Також ідею Бенксі перетворити свої товари на «шедеври» у своїй рекламі використали IKEA, McDonald’s, Lidl.
We've heard this is all the rage now, so we'll start the bidding at €100,000… pic.twitter.com/fUOZxG64Yu
— Lidl Ireland (@lidl_ireland) October 8, 2018