Меню & пошук

Роби як Бенксі: хто і навіщо знищує картини шредером

Роби як Бенксі: хто і навіщо знищує картини шредером

У соцмережах новий флешмоб – люди і бренди подрібнюють картини, як Бенксі


[ads-pc-2]

Відома картина Бенксі «Girl With Balloon» самознищилася за допомогою вбудованого шредера одразу після продажу на аукціоні Sotheby’s у Лондоні. За словами експертів, це стало поворотним пунктом в історії мистецтва, а ціна картини з 1 мільйона фунтів зросла мінімум удвічі.

Деякі колекціонери теж задумалися над тим, щоб подрібнити картини Бенксі зі своєї колекції та збільшити їх вартість. А один з власників принтів «Дівчина з червоним шаром», який оцінювали у 40 тисяч фунтів, все-таки зробив це. Він намагався продати розрізану картину за 80 тисяч фунтів, але йому відповіли, що продати це можна хіба що за 1 фунт.

Ідея знищення картин сподобалася багатьом людям і брендам і стала віральною. Тепер в соцмережах поширюються «знищені» зображення в рамках – від «Мони Лізи» до картоплі.

Переглянути цей допис в Instagram

#banksy ?

Допис, поширений Unicorn & Wine (@unicornandwine)


Також ідею Бенксі перетворити свої товари на «шедеври» у своїй рекламі використали IKEA, McDonald’s, Lidl.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: