«Я не боюся». Бренд Harry’s представив свою рекламу на тему маскулінності
«Я не боюся». Бренд Harry’s представив свою рекламу на тему маскулінності
У головній ролі — футболіст Гаррі Кейн.
[ads-pc-2]
Бренд бритв Harry’s випустив рекламу #IAmNotAfraid, в якій показав своє бачення теми маскулінності. У головній ролі – англійський футболіст Гаррі Кейн.
У чорно-білому рекламному ролику Гаррі стоїть на перекладині футбольних воріт на полі, де він тренувався у дитинстві, і зачитує текст про своє бачення поведінки чоловіка.
«Я не боюся бути лідером, не боюся критики, просити про допомогу, сказати дочкам, що люблю їх. Я не боюся бути самим собою, і якщо це відрізняє мене, то я вибираю відмінність від інших щоразу», — заявляє Кейн. Наприкінці ролика з’являється надпис «Зроблені для кожного чоловіка».
Англійські ЗМІ порівнюють рекламу з недавнім роликом We Believe від Gillette, в якій бренд закликав чоловіків змінюватися. У рекламі Gillette критикує «типову» поведінку чоловіків.
Гаррі Кейн – найкращий англійський футболіст останніх років, він є форвардом та капітаном збірної Англії, а також футбольного клубу Тотенгем.