Меню & пошук

Dove переосмислили стандарти краси у новій рекламній кампанії «Courage is Beautiful»

Dove переосмислили стандарти краси у новій рекламній кампанії «Courage is Beautiful»

Компанія Unilever — власник Dove — виділить $108 мільйонів на боротьбу з пандемією коронавірусу.


[ads-pc-2]

Компанія Dove запустила нову рекламну кампанію «Courage is Beautiful» (Сміливість прекрасна), переосмисливши стандарти краси. Відео створили з серії фотографій медпрацівників, на обличчі яких залишились сліди від носіння засобів індивідуального захисту, пише AdAge. 

За словами Алессандро Манфреді, віцепрезидента світового бренду Dove, натхненням для ролика стала серія фотографій  працівників охорони здоров’я на передовій боротьби з коронавірусом, зроблена італійським фотографом Альберто Джуліані.

«У нас було відчуття, що мужність — це прекрасно. Ми подумали, чому б не спробувати показати людям, які це роблять, а також попросити людей приєднатися до нас, щоб подякувати тим, хто ризикує своїм життям? Ми зробили це за чотири або п’ять днів. <…> Це була найшвидша кампанія, яку я коли-небудь бачив у своєму житті», — сказав Манфреді. 

Компанія Unilever — власник Dove — виділить $108 мільйонів на боротьбу з пандемією коронавірусу шляхом пожертвувань мила, дезінфікуючих засобів, відбілювачів і продуктів харчування.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: