Меню & пошук

Apple запустили кампанію «Creativity goes on», аби заохотити розвивати креативність на карантині

Apple запустили кампанію «Creativity goes on», аби заохотити розвивати креативність на карантині

Також Apple поділилися корисними ресурсами для розвитку креативності.


[ads-pc-2]

Компанія Apple запустила нову кампанію «Creativity goes on», аби показати, як представники культурних та креативних індустрій продовжують працювати під час карантину. У відео можна побачити акторів Джона Красінські і  Лілі Джеймс, а також Опру Вінфрі. 

«Ми завжди глибоко вірили в силу творчості. Зараз, як ніколи, ми надихаємо людей у будь-якому куточку світу шукати нові способи поділитися своєю творчістю, винахідливістю, людяністю та надією», — йдеться в описі до відео на YouTube-сторінці Apple.

В Instagram компанія буде ділитися серіями фото користувачів з гештегом #atHome, які «показують моменти, зняті у будинках креаторів з усього світу». 

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от apple (@apple)

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от apple (@apple)

Також Apple поділилися корисними ресурсами для розвитку креативності:

Раніше компанія Apple почала випускати медичні маски, щоб допомогти в боротьбі з поширенням коронавірусу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: