Меню & пошук

9 правил виживання в рекламі від Олександра Кухмая

9 правил виживання в рекламі від Олександра Кухмая

«Я все життя мріяв змінити рекламу. В результаті реклама змінила мене»


[ads-pc-2]

Олександр Кухмай креативний директор в UTC film production, автор рекламних роликів для таких брендів як PROSTOR, «Ласунка», «Яготинське», Smile на лекції в Projector розповів про те, хто така творча людина і як створити хорошу рекламу.


Олександр Кухмай, UTC film production

Хто така творча людина?

  • Творчі люди вмотивовані інакше. Найгірше, що можна зробити із ними змусити сидіти в офісі з 9 до 18, жити звичайним життям від зарплатні до зарплатні. Адже творчість це пережитий досвід і натхнення, для перетворення його в повноцінну ідею. І далеко не завжди досвід і натхнення приходять до творця саме в офісі.
  • Творча людина шукає не матеріальні цінності, а способи самореалізуватися і втілити задумане. Є безліч шляхів заробітку грошей, але творчість один з найскладніших, на який погоджуються заради своїх цілей. І якщо людина робить це добре  гроші приходять самі.
  • Всіх іноді заносить в потік ідей. Не бійтеся віддаватися йому. У більшості випадків перші ідеї це те, що лежить на поверхні, але справжні шедеври заховані значно глибше.
  • Всі чомусь забувають, що замовник, який живе бізнесом, знає про нього набагато більше, ніж креативник. В середньому на занурення в проект і вивчення всіх нюансів категорії, у креатива є всього кілька днів. Але, навіть, якщо приділити цьому тижні або місяці не вийде дізнатися більше, ніж знає людина, що живе цим брендом кілька років.

 

Про рекламу

  • Реклама це діалог між брендом і аудиторією. Хороша реклама не повинна розповідати який же класний продукт, вона повинна створити в голові глядача такий образ або комбінацію образів, які допоможуть глядачеві зрозуміти, що цей продукт дійсно класний саме для нього.
  • Кращий спосіб змусити продакшн зробити якісну роботу об’єднати чесність і партнерство. І клієнт, і продакшн хочуть отримати результат, за який не буде соромно. Це партнерство в чистому вигляді, де кожен вкладається максимально, а будь-яка недомовленість тільки заважає в цьому.
  • Гнівні коментарі, негативний резонанс – теж успіх. Про вас кажуть значить вас запам’ятали. Іноді важливіше не переконати глядача в чомусь, а привернути його увагу. Такий підхід може бути небезпечним або непереконливим, але він дійсно працює, якщо це частина продуманої стратегії.
  • Не бійтеся помилок, без них було б нудно. Помиляються всі, набагато важливіше як із цих помилок виходять. Часто, саме вміння впоратися з труднощами набагато важливіше, ніж відсутність самих труднощів.
  • Гарна реклама – та, про яку розповідають друзям. Ролик, яким поділяться із друзями, автоматично збільшує охоплення і рівень довіри. Також це означає, що рекламі вдалося привернути увагу і донести інформацію в максимально простій і зрозумілій формі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: