9 правил виживання в рекламі від Олександра Кухмая
9 правил виживання в рекламі від Олександра Кухмая
«Я все життя мріяв змінити рекламу. В результаті реклама змінила мене»
[ads-pc-2]
Олександр Кухмай − креативний директор в UTC film production, автор рекламних роликів для таких брендів як PROSTOR, «Ласунка», «Яготинське», Smile на лекції в Projector розповів про те, хто така творча людина і як створити хорошу рекламу.
Олександр Кухмай, UTC film production
Хто така творча людина?
- Творчі люди вмотивовані інакше. Найгірше, що можна зробити із ними − змусити сидіти в офісі з 9 до 18, жити звичайним життям від зарплатні до зарплатні. Адже творчість − це пережитий досвід і натхнення, для перетворення його в повноцінну ідею. І далеко не завжди досвід і натхнення приходять до творця саме в офісі.
- Творча людина шукає не матеріальні цінності, а способи самореалізуватися і втілити задумане. Є безліч шляхів заробітку грошей, але творчість − один з найскладніших, на який погоджуються заради своїх цілей. І якщо людина робить це добре − гроші приходять самі.
- Всіх іноді заносить в потік ідей. Не бійтеся віддаватися йому. У більшості випадків перші ідеї − це те, що лежить на поверхні, але справжні шедеври заховані значно глибше.
- Всі чомусь забувають, що замовник, який живе бізнесом, знає про нього набагато більше, ніж креативник. В середньому на занурення в проект і вивчення всіх нюансів категорії, у креатива є всього кілька днів. Але, навіть, якщо приділити цьому тижні або місяці − не вийде дізнатися більше, ніж знає людина, що живе цим брендом кілька років.
Про рекламу
- Реклама − це діалог між брендом і аудиторією. Хороша реклама не повинна розповідати який же класний продукт, вона повинна створити в голові глядача такий образ або комбінацію образів, які допоможуть глядачеві зрозуміти, що цей продукт дійсно класний саме для нього.
- Кращий спосіб змусити продакшн зробити якісну роботу − об’єднати чесність і партнерство. І клієнт, і продакшн хочуть отримати результат, за який не буде соромно. Це партнерство в чистому вигляді, де кожен вкладається максимально, а будь-яка недомовленість тільки заважає в цьому.
- Гнівні коментарі, негативний резонанс – теж успіх. Про вас кажуть − значить вас запам’ятали. Іноді важливіше не переконати глядача в чомусь, а привернути його увагу. Такий підхід може бути небезпечним або непереконливим, але він дійсно працює, якщо це частина продуманої стратегії.
- Не бійтеся помилок, без них було б нудно. Помиляються всі, набагато важливіше − як із цих помилок виходять. Часто, саме вміння впоратися з труднощами набагато важливіше, ніж відсутність самих труднощів.
- Гарна реклама – та, про яку розповідають друзям. Ролик, яким поділяться із друзями, автоматично збільшує охоплення і рівень довіри. Також це означає, що рекламі вдалося привернути увагу і донести інформацію в максимально простій і зрозумілій формі.