6 найбільших культурних перемог України в 2018 році
6 найбільших культурних перемог України в 2018 році
Від перемог в креативній індустрії до хіта української музики.
[ads-pc-2]
Українські креативні агенції здобули рекордну кількість нагород у 2018 році, а українськомовна пісня вперше потрапила в глобальний рейтинг Shazam. Але на цьому культурні і креативні перемоги України в 2018 році не обмежувалися. Inspired зібрав шість найбільших досягнень року в українській культурі.
Створення брендингу України
Уперше за 27 років Україна отримала власний брендинг, який тепер звучить «Ukraine NOW». Він, в першу чергу, створений для міжнародної аудиторії. Над його створенням працювало креативне агенство Banda Agency з ініціативи Кабінету Міністрів України. Логотип бренду створили мобільним, щоб його можна було використовувати як для презентацій та інформаційний продукцій, так і як наліпки на речі.
Хіт українського гурту KAZKA
Пісня «Плакала» гурту KAZKA стала головним музичним українським хітом 2018 року. Загалом на Youtube кліп та саму пісню проглянули понад 154 мільйонів разів (станом на 12 грудня). Уперше в історії трек українського гурту потрапив в топ глобального рейтингу Shazam, а окрім того ця пісня стала найбільш переглянутим музичним відео в українському сегменті Youtube.
Креативні здобутки українських агенцій
У червні креативне агенство Banda Agency разом з дизайн-студією Republique здобули бронзу в категорії «Дизайн» на фестивалі «Каннські леви» за брендинг Євробачення-2017, і це була лише перша перемога українських агенцій в 2018 році.
Міжнародна дизайнерську премію Red Dot Award отримали ще більше — одразу 8 українських агенцій. Найбільше нагород Red Dot здобула агенція Banda – аж 7 відзнак. По дві нагороди у Saatchi & Saatchi Ukraine і Tough Slate Design, а по одній відзнаці здобули Brandon Archibald, spiilka design büro, hooga, Aimbulance та ISD Group.
Урешті-решт, Banda Agency стала також найкращою агенцією світу 2018 року за версією Red Dot.
Фільм «Донбас»: премія в Каннах, номінація на «Оскар»
Український фільм «Донбас» режисера Сергія Лозниці отримав нагороду за кращу режисуру Каннського кінофестивалю. Премія дісталася фільму в програмі «Особливий погляд», яка є другою за значущістю в Каннах. Це вперше українська стрічка отримала подібну нагороду на Каннському кінофестивалі.
Український оскарівський комітет висунув фільм «Донбас» на премію «Оскар» у категорії «Найкращий фільм іноземною мовою». Усього претендентів було шість, але експерти в коментарях Inspired називали вибір «Донбасу» — логічним і правильним кроком.
Зйомки кліпів світових зірок в Києві
Упродовж останніх років Київ поступово перетворюється на досить серйозну локацію для зйомок кліпів: у 2017 році в Києві серед інших знімали кліпи гурти Hurts та Nothing But Thieves, у 2018 — список став ще більшим.
Бельгійський репер Damso записав кліп на пісню на фоні Батьківищи-Матері. Відео зібрало понад 30 мільйонів переглядів на Youtube.
Американці Twenty One Pilots також приїжджали до Києва для зйомок, вони обрали локацією корпуси КНУ ім. Тараса Шевченка на ВДНГ. Відео на пісню Nico And The Niners, у якому можна впізнати Київ, зібрало понад 35 мільйонів переглядів.
Наприкінці листопада вийшов кліп Марка Ронсона та Майлі Сайрус на пісню Nothing Breaks Like a Heart, який знімали на Дарницькому мосту. Зірки не афішувала приїзду до Києва, а міст заради зйомок перекривали на один день.
Український продакшн-сервіс визнали найкращим в світі
Компанію Radioaktive Film визнали найкращим продакшн-сервісом у світі на премії Shots Awards, українці виграли в номінації Production Service Company Of The Year. Це перша подібна нагорода для українських компаній.
Radioaktive Film співпрацювали з такими компаніями, як Apple, Hennessy, Lenovo, Audi, Guinnes, Absolut, Libresse та Uniqlo. А також брали участь в роботі над багатьма музичними відео, серед яких Twenty One Pilots, Coldplay та інші.