Меню & пошук

Брендинг Євробачення-2017 від Banda Agency отримав «Каннського Лева»

Брендинг Євробачення-2017 від Banda Agency отримав «Каннського Лева»

Бронза фестивалю їде в Київ


Київське креативне агенство Banda Agency отримало бронзу в категорії «Дизайн» на фестивалі «Каннські леви». Переможною стала робота над брендингом Євробачення-2017, що проходило в українській столиці.

Інформацію про перемогу в коментарі для The Village Україна підтвердив засновник агенства Павло Вржещ.

«Я радий, що саме цей проект отримав нагороду. За 60 років Євробачення у конкурсу не було видатного дизайну. І те, що нам тут в Україні вдалося вперше зробити брендинг такого рівня для всесвітньо відомого бренду – це наша маленька гордість. І це лише зміцнює віру, що український креатив набагато крутіше і сміливіше, ніж ми всі звикли думати», – заявив Вржещ.

Над проектом агенство працювало спільно із дизайн-студією Republique. В основі концепції українське традиційне намисто. У 2017 році цей проект отримав нагороду на міжнародному конкурсі Red Dot Design Award у категорії «Комунікаційний дизайн».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: