17 логотипів, які ніколи не змінювались
17 логотипів, які ніколи не змінювались
[ads-pc-2]
Останнім часом для того, щоб привернути увагу клієнтів до напівзабутого бренду, або ж просто “розштурхати” їх, компанії роблять дійство під назвою ребрендинг. Він буває як повний (коли змінюється все – від лого до стилю магазинів), так і частковий – коли, наприклад, замінюють лише гасло.
Проте в світі є бренди, справді перевірені часом – адже їм не потрібен ніякий ребрендинг. Навіть не будучи прихильником чи клієнтом цієї компанії, ви завжди впізнаєте її неозброєним оком – такою силою володіє цей бренд.
Олімпійські ігри
П’ять об’єднаних кіл придумав у 1912 році сам П’єр де Кубертен. Згідно з поширеною версією, кожен колір означає певний континент, Європа – синій, Америка – червоний, Азія – жовтий, Африка – чорний, Австралія – зелений, і разом з білим тлом логотипу ці кольори присутні на прапорі будь-якої країни світу.
Chupa Chups
Вперше солодкі цукерки на паличці (яка спочатку була дерев’яна) з’явилися в Іспанії у 1958 році. Цікаво, що логотип для бренду “по знайомству” придумав сам Сальвадор Далі, який порадив розмістити його зверху, а не збоку.
Playboy
До створення всесвітньо відомого бренду долучився сам Г’ю Гефнер – він був упевнений, що заєць кумедний, грайливий і дуже сексуальний. Логотип був намальований у 1953 році Артом Полом.
Bacardi
Ром Bacardi має багатовікову історію: у 1862 році кубинський винороб Факундо Бакарді придбав власну винокурню в Сантьяго-де-Куба і за власною технологією почав випускати білий ром. Під дахом будівлі жило багато летючих мишей, що і стало основою для логотипу.
Maybach
Дві букви M на логотипі цієї люксової марки машин – це прізвища її засновників, Вільгельма Майбаха і його сина Карла.
Porsche
Логотип у відомого бренду з’явився в 1951 році, хоча як саме це трапилось, наразі невідомо. За однією з версій, ескіз логотипу був накиданий на серветці в нью-йоркському кафе під час зустрічі Макса Хоффмана і Феррі Порше.
Goodyear
Крилатий логотип Goodyear завдячує своєю появою будинку Френка Зіберлінга, засновника компанії. Саме у нього вдома на сходах стояла статуя Меркурія, бога торгівлі.
Nivea
Крем Nivea з’явився в продажу в 1911 році, але лише за тринадцять років після цього він почав виходити у знайомій вам синій плоскій баночці з лаконічним надписом. Вибір синього кольору був простий – на той момент його не використовувала жодна політична партія Німеччини.
Chanel
Дві букви С, які дзеркально перехрещуються, намалювала сама Коко у своєму будинку в Ніцці – якраз перед відкриттям першого монобрендового бутіка.
Burberry
Надпис Burberry існував ще з 1856 року, а от лицар у амуніції з’явився трохи пізніше – в 1901 році.
Bvlgary
Дивне написання бренду Bvlgary пояснюється просто: засновником фірми був Сотіріос Вулгаріс, за походженням грек, і грецькою мовою його прізвище писалося саме так. Проте його трохи адаптували, щоб надати бренду італійського звучання, і відмовились від останньої букви.
Louis Vuitton
Монограма LV з’явилася у 1896 році, і нею маркували лише оригінальні речі бренду – оскільки навіть тоді почали поширюватись підробки. Сьогодні таку річ можна знайти в кожному українському місті та смт :)
Coca-Cola
Один з найбільш упізнаваних брендів світу, протягом ХХ століття міг насолодитися численними змінами логотипу його конкурентів – Pepsi, при цьому не змінюючись самому. Автором знакового підпису 1886 року є Френк Робінсон.
McDonald’s
Золоті арки в логотипі McDonald’s з’явилися внаслідок появи справжніх арок, які були розташовані на входах до фаст-фудів.
Nike
Досить популярна історія – логотип Nike намалювала студентка Керолін Девідсон у 1971 році, і отримала за нього всього 35 доларів. З тих пір фірмова галочка прикрашає усі товари компанії.
BMW
Не зважаючи на поширений міф, логотип BMW не символізує обертання ґвинтів літака. Біло-голубий – це колір баварського прапору, де і розміщена штаб-квартира компанії.
4 коментарі