Знайдіть різницю: 12 логотипів відомих компаній, які стали плоскими
Знайдіть різницю: 12 логотипів відомих компаній, які стали плоскими
[ads-pc-2]
Flat дизайн – метод, який не використовує будь-яких додаткових ефектів. Тут немає тіней, скосів, тиснення, градієнтів або інших елементів, що допоможуть «зняти» елементи з екрану або занурити їх у додаткову глибину. Залишились у минулому «пернаті» краї і тінь. Подобається нам це чи ні, але з 2013 року плаский дизайн повністю захопив ринок.
Слідом за спрощенням інтерфейсів та сайтів, логотипи також втратили свій об’єм. Підкорившись тенденціям? великі корпорації провели редизайн. Це торкнулось як корпорацій-гігантів, так і невеличких приватних фірм. Для вас ми зібрали найвдаліші приклади редизайну логотипів за 2013 та 2014 рік.
Microsoft стала першопрохідцем, коли повністю оновила інтерфейс своєї нової на той час операційної системи Windows 8. Не зволікаючи, такі компанії як Google та Apple зробили кардинальний редизайн своїх платформ. Різкий відхід від реалістичних текстур та тіней став тенденцією в дизайні інтерфейсів та іконок, але пізніше все ж таки торкнувся усіх сфер дизайну.
Автор: Соня Панасюк
2 коментарі