Меню & пошук

Як організувати свій бізнес без шкоди природі? Дискусія з інструкцією від експертів

Як організувати свій бізнес без шкоди природі? Дискусія з інструкцією від експертів

Приходь за порадами та лайфхаками


[ads-pc-2]

Що таке екопідхід у веденні бізнесу? Які критерії екологічності? Які виклики існують на шляху до екологічного виробництва? І невже існують бренди, які лише вдають із себе екосвідомих?

Inspired організовує дискусію в межах IV Форуму Креативних індустрій, де обговорюватимуть, чи реально українським брендам сповідувати екопідхід: не продукувати шкідливі викиди та тонни сміття, відмовитися від пластику, хутра і загалом нераціонального використання ресурсів? 

21 версеня о 16:00 на території технопарку UNIT.City спробуємо обговорити ці питання з експертною командою, яка не просто роз’яснить основні терміни і поняття, але також поділиться власним досвідом.

Спікерки дискусії:

Ксенія Ренчковська

Керівниця Міжнародного молодіжного руху School recycling world, екоактивістка, вже 7 років втілює проєкти в екоспрямуванні. Учасники проєктів School recycling world здали на переробку більше 135 тонн вторинної сировини. А роблячи події та фестивалі екологічнішими, було відсортовано та здано на переробку близько 10 тонн відходів.

 

 

 

 


Олеся Вершигора

Засновниця AVOSKA, головна операційна директорка Yes Straws, громадська активістка. Проводила воркшопи по створенню авоськи для гостей фестивалів: Made in Ukraine, Гешефт, на маркеті Sustainable Fashion Pad; для відвідувачів тижня моди «Ukrainian Fashion Week», та тижня «MAKE SMTHNG», який було організовано по всьому світу організацією «Greenpeace» та «Fashion Revolution»;  а також на підтримку сортувальної станції «Україна без сміття» у Києві.

Провела два суботники в рамках всесевітнього челенджу в #trashtag у Києві на Гідропарку. Була модератором івенту «як стати трішки еколонічнішим» на 100 осіб у ДК Куренівка. Весною відвідала сміттєвий полігон та Обухівміськвторресурс.

 

 

 


Лада Полтавська

Пише про екологію та свідоме споживання для видань Inspired та The Village. Є активісткою всесвітнього руху Fashion Revolution в Україні. В межах проєкту Be Sustainable! створила гайд по українським етичним брендам. Вивчала свідому моду в Університеті Норвегії та продовжує вивчати sustainable практики в Україні, допомагаючи брендам обирати правильну стратегію — від концепції та позиціювання до пошуку low waste рішень. Основні напрямки: cтійка мода та свідоме споживання.


Інформацію про подію на сайті Форуму Креативних Індустрій.

Квитки

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: