Меню & пошук

Компанія Coca-Cola випустила ролик про «причини вірити» у часи коронавірусу

Компанія Coca-Cola випустила ролик про «причини вірити» у часи коронавірусу

У ролику звучить пісня «Superheroes».


[ads-pc-2]

Компанія Coca-Cola запустила нову рекламну кампанію «To The Human Race».

«У часи, коли людський дух випробовується як ніколи, ми хотіли продемонструвати «причини вірити» в середині кризи коронавірусу», — йдеться на YouTube-сторінці бренду. 

У відео використані реальні кадри людей з усього світу, які разом долають труднощі. 

На сайті компанія розповіла історії людей, які борються з коронавірусом та його наслідками, і подякувала їм. 

Відео створила агенція Dentsu Group Malaysia. У ролику звучить пісня ірландської поп-рок-групи із Дубліна The Script — «Superheroes». 

Кампанію запустили до Міжнародного дня праці.

Раніше у рекламі Coca-Cola дівчинка стає супергероїнею Marvel.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: