Дизайнери переробили обкладинки відомих музичних альбомів, щоб показати важливість соціальної дистанції
Дизайнери переробили обкладинки відомих музичних альбомів, щоб показати важливість соціальної дистанції
Соціальна дистанція — це безпечна відстань між людьми, яка є одним із способів запобігання поширенню коронавірусу.
[ads-pc-2]
Дизайнери Бето Фернандес і Пако Конде, засновники креативного агентства Activista у Лос-Анджелесі, переробили обкладинки відомих музичних альбомів, щоб показати важливість збереження соціальної дистанції під час карантину, — повідомляє Fast Company.
Соціальна дистанція — це безпечна відстань між людьми, яка є одним із способів запобігання поширенню коронавірусу.
Попри заклики до самоізоляції й збереження дистанції з іншими людьми під час карантину, Фернандес і Конде бачили великі групи людей у громадських місцях: у парках, на пляжах і магазинах. Саме тому дизайнери створили проєкт 6 Feet Covers. 6 футів або 1,8 метра — це відстань, якої рекомендують дотримуватися між людьми.
«Ми вирішили, що відомі обкладинки альбомів будуть чудовим і простим візуальним рішенням», — пояснили Фернандес і Конде. Оновленні зображення допоможуть людям легко зрозуміти, що означає соціальне дистанціювання.
Фернандес і Конде переробили 16 відомих обкладинок музичних альбомів, серед яких Bookends (Simon & Garfunkel), Abbey Road (Beatles), Queen (Queen), Destroyer (Kiss), Rumours (Fleetwood Mac), Highway to Hell (AC/DC), Straight Outta Compton (N.W.A.) й інші.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Усі обкладинки можна переглянути на сайті проєкту.