Меню & пошук

Бренд Dolce & Gabbana зняв рекламну кампанію з plus-size моделями

Бренд Dolce & Gabbana зняв рекламну кампанію з plus-size моделями

Бодіпозитив у високій моді.


[ads-pc-2]

Бренд Dolce & Gabbana зняв рекламну кампанію з plus-size моделями. Натхненням для цього стали роботи одного з найвизначніших представників епохи бароко, фламандського художника Пітера Пауля Рубенса, відомого своїми зображеннями оголених тіл.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Dolce & Gabbana (@dolcegabbana)

У зйомці взяли участь моделі з різними параметрами: деякі з них, як і в Рубенса, позували напівоголеними. Декораціями в рекламній кампанії стали розкішні покої, кришталеві люстри, величні колони й шовкові простирадла пастельних відтінків. 

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Dolce & Gabbana (@dolcegabbana)

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Dolce & Gabbana (@dolcegabbana)

«Через зображення тіла Рубенс зобразив емоційний стан людини», — йдеться в дописі бренду в Instagram.

Раніше бренд нижньої білизни Victoria’s Secret уклав контракт із британською plus-size моделлю Алі Тейт Катлер.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: