Меню & пошук

«Телефонні зомбі і залежні від селфі»: Британська армія запустила кампанію з набору покоління Z

«Телефонні зомбі і залежні від селфі»: Британська армія запустила кампанію з набору покоління Z

Британська армія запрошує «сніжинок» і мілленіалів


[ads-pc-2]

Армія Великої Британії розпочала нову кампанію з набору новобранців, що орієнтована на покоління Z, пише BBC.

Нові плакати намагаються «вийти за межі стереотипів» та підкреслити якості молодого покоління.

Британська армія потребує «телефонних зомбі» і їхнього вміння фокусуватися, «сніжинок» та їхньої здатності до співчуття, «залежних від селфі» та їхньої впевненості, «ЯЯЯ-мілленіалів» та їхньої самовпевненості.

Стиль постерів відсилає до відомого слогану часів Першої світової війни «Ти потрібен своїй країні» із зображенням британського військового міністра лорда Кітченера.

Окрім постерів, до рекламної кампанії входять також відео, у яких зображені люди, яких недооцінюють на їхніх роботах.

Фото: British Army

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: