У США випустять Біблію для мілленіалів
У США випустять Біблію для мілленіалів
На її сторінках є фотографії, які передають Instagram-естетику.
[ads-pc-2]
Американський стартап Alabaster випустить Біблію в спеціальному дизайні для мілленіалів. До кінця 2019 року проєкт планує продати книг на $900 000 − пише Vox.
Ідея запустити християнський стартап Alabaster виникла в двох хлопців зі схожими іменами Брайан Чанг (Brian Chung) і Брайан Чанг (Bryan Chung) ще у 2016 році. Вони вирішили випускати Біблію в новому дизайні для мілленіалів, щоб привернути їхню увагу до слова Божого.
За три роки Alabaster випустили «Псалтир», «Євангеліє від Марка», «Євангеліє від Матвія», «Євангеліє від Луки» й «Послання Римлянам». Усі книги надруковані в популярному мінімалістичному скандинавському стилі. Окрім тексту, на сторінках є фотографії, які нагадують Instagram-естетику.
Щоб книги більше сподобалися молодій аудиторії, засновники Alabaster вирішили використати The New Living Translation − переклад 1996 року, у якому немає застарілих виразів.
У 2018 році Alabaster продали більше 10 000 книг і заробили близько $300 000. Замовити книгу можна в онлайн-магазині стартапу.