Опитування: жінки частіше користуються Instagram, а чоловіки − YouTube
Опитування: жінки частіше користуються Instagram, а чоловіки − YouTube
Вони використовують YouTube та Instagram, щоб стежити за лідерами думок.
[ads-pc-2]
За даними опитування американської компанії Morning Consult, проведеного серед 13−38-річних респондентів, більшість представників покоління Z і Y слідкують за інфлюенсерами в соціальних мережах. З’ясували, що для цього чоловіки частіше використовують YouTube, а жінки − Instagram.
Також під час опитування виявили, що TikTok, соціальна мережа, яка дозволяє створювати короткі музичні відео, набирає популярності серед підлітків. Водночас серед представників покоління Z лише 2% респондентів відповіли, що це їхня улюблена платформа.
Також серед покоління Z лише 3% слідкують за інфлюенсерами у Facebook, а міленіали обирають цю платформу в 23% випадків.