Instagram забанив рекламу про дієти неповнолітнім
Instagram забанив рекламу про дієти неповнолітнім
Це стосується й косметичних процедур
[ads-pc-2]
Соціальні мережі Instagram та Facebook обмежать кількість реклами дієтичних добавок та косметичних процедур. А також накладуть вікове обмеження. Відтепер підлітки до 18 років не бачитимуть вмісту цих рекламних повідомлень, пише Engadget.
«Ми хочемо, щоб Instagram був позитивним місцем для всіх, хто ним користується. Ця політика є частиною нашої постійної роботи щодо зниження тиску, який люди іноді відчувають у соціальних медіа», – заявила Емма Коллінз, менеджерка з публічної політики Instagram.
Зокрема вводяться такі правила для рекламних публікацій: пости про продукцію для схуднення (чаї, дієтичні добавки тощо), в яких є заклик до купівлі, ціна чи промокод, приховають від користувачів, молодших 18 років.
Під бан потрапляють також пости про «магічні» дієтичні добавки з промокодом, знижками чи іншими комерційними елементами для всіх категорій споживачів – публікацію в такому випадку взагалі видаляють.
Напередодні введення заборон спеціалісти соцмережі консультувалися з командою вчених, активістів та практиків, зокрема актрисою й блогеркою Джамілою Джаміль.