Креативники BBDO продають футболки для протирання окулярів
Креативники BBDO продають футболки для протирання окулярів
Збирають на акредитацію Young Lions
[ads-pc-2]
Креативники агентства BBDO UKRAINE Віталій Капустян та Ілля Янковський створили бренд футболок SKLO. Головна родзинка одягу – наявність мікрофібри, якою можна за потреби протерти окуляри, лінзи від об’єктива чи телефон. Продажем футболок копірайтери збирають кошти на поїздку у Францію на конкурс Young Lions.
Річ у тім, що Капустян та Янковський виграли національний відбір Young Lions у категорії FILM. Однак акредитація на фінал конкурсу коштує 3420 євро, хоч у попередні роки вона була безкоштовною. Щоб зібрати кошти, креативники запустили власний проект.
SKLO – функціональні футболки із врізом тканини для протирання скла.
«Цими футболками можна протирати окуляри, об’єктив, годинник, калькулятор, тамагочі. Окуляри передусім», – стверджують копірайтери.
Футболки виконані в моделі оверсайз та підходять чоловікам і жінкам. Доступні всі розміри. Вартість – 600 гривень. Для замовлення потрібно лише написати «привіт» на Instagram-сторінку проекту. Користувачі зможуть отримати футболки в кінці червня.
Кошти на поїздку потрібно зібрати до 20 травня.