Чоловік у веселковому трико та темношкіра жінка – у Virgin Atlantic з’явиться 5 нових логотипів
Чоловік у веселковому трико та темношкіра жінка – у Virgin Atlantic з’явиться 5 нових логотипів
Вони демонструють різноманітність поглядів і сексуальної орієнтації
[ads-pc-2]
Британська компанія Virgin Atlantic презентувала 5 нових логотипів. Малюнки відображають позицію авіакомпанії щодо расової, гендерної та сексуальної різноманітності. Логотипи демонструють, що на борту літака – від екіпажу до пасажирів – усі мають рівні права, пише The Guardian.
Останні 35 років малюнком, за яким впізнавали Virgin Atlantic, була літаюча жінка, одягнена в червоне, з прапором Великої Британії. Зображення створив художник Кен Уайт за мотивами робіт Альберта Варгаса, який малював у стилі пін-ап та був ілюстратором Playboy. Один з літаків навіть назвали на його честь – Varga Girl.
Цього року логотип вирішили урізноманітнити. Тож на ньому з’явилися темношкірий чоловік, азіатка та людина в лайкрі кольору веселки.
Нові логотипи відображають амбіції корпорації щодо рівності прав обох статей, різноманітності на робочому місці, а також підтримки людей різних сексуальних поглядів. Авіакомпанія зобов’язалася досягти гендерного балансу на керівних позиціях. Зокрема планується до 2022 року на 12% збільшити кількість азіатів і темношкірих працівників.
Логотипи нанесуть уже влітку цього року на нові літаки, якими поповниться флот авіакомпанії.